Daar gaan we weer

3 september 2011 - Thuis, Nederland

De voorbereidingen zijn weer volop in gang. Poetsen, shoppen, nog meer poetsen en vooral weer shoppen. Elwin vond dat hij niks bruikbaars had, dus op deze mooie zonnige dag de winkels in gedoken ;-)

Als het goed is hebben we alles binnen, incl de halve apotheek. Aan de voorbereiding lag het dan niet...... We moeten nog wat dingen boeken, maar voor het begin van de reis is alles al geboekt.

Als het goed is gaan we hier weer berichten posten. Ik ga proberen om dit dagelijks te doen, maar of dat ook echt gaat lukken.....  We mogen de kleine laptop van pa mee en daardoor is het vrij gemakkelijk alles typen, maar hoe de internetverbindingen daar zijn, dat is afwachten....

Alvast het schema zoals het nu gepland staat:
6-9   Dag 1 vlucht -aankomst NY
7-9   dag 2: NY
8-9   dag 3: NY
9-9   dag 4: NY
10-9 dag 5: NY
11-9 dag 6: NY + vliegen naar San Francisco (hele dag vliegen)
12-9 dag 7: San Francisco
13-9 dag 8: San Francisco
14-9 dag 9: san fransisco, auto ophalen en naar Yosemite National Park -  (4,5 uur rijden)
15-9 dag 10: Yosemite NP
16-9 dag 11: Yosemite National Park naar oakhurst (overnachten)
17-9 dag 12: Oakhurst naar L.A
18-9 Dag 13: Los Angeles
19-9 dag 14: Los Angeles
20-9 dag 15: Los Angeles naar Las Vegas (4,5 uur rijden)
21-9 dag 16: Las Vegas
22-9 dag 17: Las Vegas naar Grand Canyon (5 uur rijden)
23-9 dag 18: Grand Canyon
24-9 dag 19: Grand Canyon NP – Page tour te doen naar Antelope Canyon,
25-9 dag 20: Page
26-9 dag 21: Page naar Bryce NP overnachting in Tropical)
27-9 dag 22: Bryce - Salt Lake City (6,5 uur)
28-9 dag 23: Salt lake city
29-9 dag 24: Salt lake city - naar huis
30-9 dag 25: aankomst Schiphol

Het kan zijn dat we ter plekke het e.e.a omgooien. We hebben een auto en hebben dus de vrijheid om te gaan en te staan waar we willen. Het is lastig op voorhand in te schatten hoelang we waar nodig hebben en passen dit waar nodig aan :-)

1. Oma en Opa de Zwaan:
    4 september 2011
    wens jullie een hele fijne reis en zullen jullie blijven volgen. Geniet er van.
  2. Jess:
    6 september 2011