Dag 13: Hollywood, L.A and the Emmy awards
18 september 2011 - Hollywood, Los Angeles, California, Verenigde Staten
Yeaaah baby! What a day!
We zijn toch te voet naar Hollywood, 'the place to be' gegaan. Hoewel iedereen aangaf dat je dit niet zou moeten gaan lopen, zijn we toch gegaan. Je ziet zo veel meer en het is ook nog eens goed voor ons, zeker met al dat amerikaanse eten.
Op zich waren we vrij snel bij de Walk of fame. Een enorme straat met aan beide kanten 'sterren' van bekenden. Nou ja bekend, iedereen kan een ster kopen als je maar genoeg geld neerlegd. Zo'n ster kost 15.000 dollar.
Ik was toch wel weer een beetje teleurgesteld. Het is hier echt allemaal show, als je er bent lijkt niks meer op wat je op tv ziet. We kregen een mooie aanbieding om een tour te doen en dat hebben we dus gedaan (naar Beverly hills lopen is ook voor ons niet haalbaar). We kregen een tour door Hollywood, langs de huizen in Beverly Hills en the Hills en we hebben gekeken bij Hollywood Sign (de letters). We zijn lekker bijgekleurd tijdens deze tour. Ik ben zelfs rood!
Na 2 uur touren weer heel wat meer gezien en het was nog maar 14.00. Tijdens de tour zagen we allemaal zwarte geblindeerde wagens bij de huizen van de celebs staan. Deze auto's zouden de sterren naar de Emmy Award brengen, die was n.l. vandaag.
Na wat gepuzzel kwamen we erachter dat de Emmy Awards in het Nokia theatre in L.A zouden worden uitgereikt. Dat is zo dicht bij... We zijn heel impulsief in de metro gestapt. Downtown L.A zag Elwin het niet meer zitten, waar is het en hoe komen we daar?
Met wat speurwerk de goede bus gevonden. De bus moest wel een andere route nemen omdat er een weg was afgeloten i.v.m. de opname van de nieuwe Batman film. Helaas konden we daar niet ook stoppen, dan waren we te laat bij de Emmy's.
Eenmaal bij het Nokia Theatre aangekomen waren de meeste sterren al binnen. We konden niet zo dichtbij komen maar op slinkse wijze (door een restaurant) een heel stuk dichterbij gekomen. We zagen Katie Holmes nog uit de limo stappen en naar binnen gaan maar dit was te ver weg om op foto te krijgen.
Toen iedereen binnen was hebben we nog heerlijk om een terrasje gegeten, eindelijk eens iets wat niet vet was. Na het eten nog even om het Nokia theatre complex gelopen en ineens kwamen er wat bekende mensen naar moeten. Na veel wachten, koukleumen en af en toe een sprintje trekken, hebben we toch een paar celebs goed op de foto gekregen zoals Mario Lopez (Save by the bell).
Nu zitten we op onze kamer live de Emmy's afterparty te bekijken, echt grappig.
Wat zullen we morgen eens tdoen, genoeg opties. Je leest het morgen.

Hoe was het hotel in Oakhurst, heb je daar nog een beetje geslapen? Ik had wel een berichtje getikt maar kon niet zien of het over is gekomen.
Kijk je wel uit in Las Vegas dat je niet te veel geld wint in het casino, anders moet je er nog een koffer bij kopen voor al het geld.
zou zeggen doe het rustig aan,verder wachten we het volgende blogje wel weer af.
xxx ma
Oakhurst zelf is niet zo spannend maar we zij naar een meer gereden en hebben lekker rustig aan gedaan.
De 2e nacht in Oakhurst (dat was al geboekt) was ook prima, maar we stonden niet in het systeem.
Allemaal goed gekomen.
Ik heb geen eerder berichtje gezien, dus dat zal wel niet over zijn gekomen.
Vandaag naar het strand geweest, helaas weer bewolt.
Zometeen een hapje eten en morgen naar Vegas, de koffer staat al klaar ;-)
X